e-Doręczenia Certum – Twoja skrzynka na elektroniczne listy polecone

Skrzynki e-doręczeń to nowoczesne narzędzie, które umożliwia bezpieczne i wygodne odbieranie korespondencji elektronicznej. Dzięki nim, użytkownicy mogą otrzymywać oficjalne dokumenty i pisma urzędowe w formie cyfrowej, co eliminuje konieczność odbioru papierowych przesyłek. Skrzynki te są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zapewniając wysoki poziom bezpieczeństwa i poufności. Oprócz oszczędności czasu, korzystanie z e-doręczeń wspiera również ekologię, zmniejszając zużycie papieru. To rozwiązanie, które ułatwia życie w erze cyfryzacji i przyczynia się do efektywności komunikacji z instytucjami publicznymi i przedsiębiorstwami.


Spełniasz wymagania ustawy

Firmy i podmioty niepubliczne mają obowiązek założyć adres
i skrzynkę do doręczeń elektronicznych.

Przesyłasz bez opłat

Z instytucjami publicznymi korespondujesz bezpłatnie dzięki
integracji z usługą publiczną (PURDE).

Zachowujesz dowody

Dla każdej przesyłki elektronicznej generujesz potwierdzenia
m.in. wysłania, otrzymania oraz odczytania.


Od kiedy i kogo obowiązują e-Doręczenia?

Harmonogram obowiązkowego założenia skrzynki do e-Doręczeń określa Ustawa o doręczeniach elektronicznych

Od 01.01.2025 r.

  • Zawody zaufania publicznego: adwokat, radca prawny, doradca podatkowy i restrukturyzacyjny, rzecznik patentowy, notariusz.
  • Organy administracji rządowej, jednostki samorządu terytorialnego oraz ZUS, KRUS, NFZ oraz urzędy kontroli państwa.

Od 01.04.2025 r.

  • Podmioty niepubliczne wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) przed 01.10.2024 r.

Od 01.10.2026 r.

  • Podmioty niepubliczne wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) na dzień 31.12.2024 r.

Od 01.10.2029 r.

  • Sądy, trybunały, komornicy, prokuratura, organy ścigania i Służba Więzienna.
Szybki kontakt!
Zadzwoń