tel. 790-531-977, tel. 799-923-778 biuro@epodpisuj.pl

CERTUM MINI Z CERTYFIKATEM NA 2 LATA

Urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dzięki niewielkim rozmiarom zestaw CERTUM Mini jest bardzo wygodny w użyciu i wprost idealny dla klientów poszukujących rozwiązań mobilnych. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

Certyfikat umożliwia podpisywanie: KRS, JEDZ ( Jednolity Europejski Dokument Zamówienia ), E-deklaracje, ZUS, JPK, Umowy, Sprawozdania i wiele innych dokumentów.

CENA: 289 zł netto

+ VAT 23%

Skład zestawu

– Karta kryptograficzna mini (wielkość karty SIM jak do telefonu komórkowego – StarCos® 3.2)

– Czytnik kart ACS ACR39T – A1 (dostępny tylko w zestawach z czytnikiem)

– Płyta z darmowym oprogramowaniem do obsługi karty proCertum CardManager, do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign Certyfikat kwalifikowany CERTUM

– jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

 


CERTUM STANDART Z CERTYFIKATEM NA 2 LATA

Zestaw Certum STANDARD  to urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m. in.:

  • przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji,
  • do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US,
  • przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
  • do podpisywania faktur elektronicznych.W cenie zestawu otrzymujesz od Certum 5000 sztuk/miesiąc kwalifikowanego znacznika czasu.

CENA: 279 zł netto

+ VAT 23%

Skład zestawu

Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej – StarCos® 3.2)

– Czytnik kart ACR39U-I1

– Płyta z darmowym oprogramowaniem do obsługi karty proCertum CardManager, do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign Certyfikat kwalifikowany CERTUM

– jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE Kwalifikowany znacznik czasu wraz z aktywacją (5000 sztuk/miesiąc)


Nowość

PODPIS KWALIFIKOWANY DLA DOKUMENTÓW JEDZ

Z CERTYFIKATEM NA 2 LATA

JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia), podpis elektroniczny: rewolucja w zamówieniach publicznych.

Zgodnie z przyjętymi regulacjami, w tym nowelizacją Prawa zamówień publicznych z 22 czerwca 2016 r., już od 18 kwietnia br. do udziału w zamówieniu publicznym konieczne będzie przesyłanie co najmniej jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ) podpisanego elektronicznym podpisem z kwalifikowanym certyfikatem.

Jednocześnie informujemy, iż wymagania dotyczące szyfrowania plików JEDZ należy realizować zgodnie z wymaganiami zamawiającego – np. stosując oprogramowanie typu: 7-Zip, Winrar, Ms Word, Acrobat itd., które oferuje możliwość szyfrowania dokumentów przy użyciu hasła.

CENA: 289 zł netto

+ VAT 23%

Skład zestawu

  • Karta kryptograficzna – StarCos® 3.2 (w wersji standard lub mini)
  • Czytnik kart ACS ACR39T – A1 (Mini) lub ACR39U-I1 (Standard)
  • Płyta z darmowym oprogramowaniem: – do obsługi karty proCertum CardManager, – do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign.
  • Kwalifikowany znacznik czasu wraz z aktywacją (5000 sztuk/miesiąc)

PODPIS MOBILNY SIMPLYSIGN Z CERTYFIKATEM NA 2 LATA

Szybko i wygodnie podpiszesz dokumenty certyfikatem kwalifikowanym :

– bez czytnika i karty,

– na smartfonie lub tablecie przez przeglądarkę internetową,

– na każdym komputerze klasy PC oraz Mac OS X,

– on-line z każdego miejsca na świecie i o każdej porze przez 24 godz., 7 dni w tygodniu.

SimplySing współpracuje z wieloma popularnymi platformami: e-deklaracje, e-PUAP. Usprawnia przekaz dokumentów do urzędu skarbowego, ZUS oraz w relacjach biznesowych, ułatwia przepływ dokumentów wewnątrz firmy.

Mobilny podpis elektroniczny daje gwarancję bezpieczeństwa i jest zawsze „pod ręką”.

CENA: 389 zł netto

+ VAT 23%


ZESTAW CERTYFIKATÓW CERTUM DLA APTEK (ZSMOPL)

Zestaw certyfikatów, niezbędnych w celu złożenia wniosku o założenie konta podmiotu raportującego, oraz podpisywania komunikatów w środowisku produkcyjnym ZSMOPL.

Na przełomie listopada i grudnia 2017 r. CSIOZ planuje uruchomić Zintegrowany System Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi (ZSMOPL).

Jego głównym celem jest usprawnienie procesów biznesowych związanych z dostępem do informacji o obrocie produktami leczniczymi oraz udostępnienie mechanizmu on-linie, który umożliwi zakładanie kont i podłączanie podmiotów raportujących w ramach systemu (szczegóły: informacje na stronach CSIOZ).

Zestaw MultiBox Mini z 2 letnimi certyfikatami, to małe, przenośne i poręczne urządzenie do kompleksowej obsługi zakładania konta i podpisywania wniosków w systemie ZSMOPL.

CENA: 309 ZŁ netto

+ VAT 23%


KOD ODNOWIENIA CERTYFIKATU CERTUM NA 2 LATA

Już dziś odnów certyfikat od Certum! Dlaczego warto?

  • odnowienie wykonasz szybko, przez internet,
  • otrzymasz 5000 kwalifikowanych znaczników czasu miesięcznie,
  • e-podpis jest automatycznie rozpoznawany w oprogramowaniu Adobe, a więc fakturach/umowach w PDF, które podpisujesz.

UWAGA! Odnowienie certyfikatu kwalifikowanego nie kończy się na zakupie kodu do odnowienia. Aby odnowić podpis elektroniczny należy kod AKTYWOWAĆ przed końcem ważności posiadanego certyfikatu.

Kod aktywacyjny jest ważny przez 2 miesiące od momentu zakupu. Po upłynięciu terminu ważności kod staje się nieważny.

CENA: 199 zł netto   ( dla naszych klientów zniżki )

+ VAT 23%

 

NOWOŚĆ :

 

KOD ODNOWIENIA CERTYFIKATU CERTUM NA  3 LATA

 

CENA: 289 zł netto   ( dla naszych klientów zniżki )

+ VAT 23%


WAŻNE !!!

Do wydania certyfikatu konieczne jest potwierdzenie tożsamości, które jest usługą dodatkowo płatną u wszystkich Partnerów Asseco Certum.

Szybki kontakt!
Zadzwoń